POLITYKA OPEN ACCESS

Czasopismo wydawane jest na zasadach Open Access. Wszystkie artykuły udostępniane są na licencji Creative Commons: Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY 4.0)

 

 

COPYRIGHT: Łódzkie Towarzystwo Naukowe

Autor utworu przenosi na Wydawcę całość autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych, łącznie z wyłącznym prawem do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania utworem w kraju i za granicą.

Autor zachowuje prawo do korzystania z utworu w prowadzonej przez siebie działalności naukowej i dydaktycznej oraz zamieszczania Utworu w repozytoriach na zasadach licencji Creative Commons CC BY 4.0 (Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowa).

 

PUNKTACJA - MNiSW

Prace Polonistyczne znajdują się na liście czasopism naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego– 40 punktów

 

Aktualny numer

Tom 79 (2024): Mapowanie Buczkowskiego
					Pokaż  Tom 79 (2024): Mapowanie Buczkowskiego

REDAKTORKI TOMU: Agnieszka Karpowicz, Magdalena Lachman

Czasopismo dofinansowane przez Ministerstwo Edukacji i Nauki w ramach programu „Rozwój czasopism naukowych”.    

    03_znak_podstawowy_mono_biale_tlo_120.pn

Opublikowane: 2024-12-23
  • OD REDAKCJI

    Magdalena Lachman
    7-16
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/0

ARTYKUŁY

  • WYOBRAŹNIA KARTOGRAFICZNA WOBEC KANONU LITERACKIEGO

    Agnieszka Karpowicz, Mikołaj Madurowicz
    19-34
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/1
  • MAPA A TEKST: WYZWANIA PREZENTACJI KARTOGRAFICZNEJ "CZARNEGO POTOKU"

    Izabela Gołębiowska, Jolanta Korycka-Skorupa
    35-49
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/2
  • CZY MOŻLIWA JEST MAPA "CZARNEGO POTOKU?"

    Radosław Sioma
    51-71
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/3
  • ŚWIADCZENIE O TRAUMIE, KATASTROFIE, ZAGŁADZIE… W STRONĘ KARTOGRAFII POTENCJALNEJ

    Mikołaj Madurowicz
    73-110
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/4
  • „[…] MOGLIBYŚMY NAJSPOKOJNIEJ COŚ ZJEŚĆ”. LEOPOLD BUCZKOWSKI O ZAŻEGNYWANIU WOJENNEGO CHAOSU W ŚWIECIE

    Łukasz Wróbel
    111-126
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/5
  • „OTÓŻ WYOBRAŹ SOBIE, OD KILKU LAT RZEŹNIĘ W DREWNIE…”. RYSUNKI WOJENNE, „RZEŹNIONE” MONUMENTY I „ROZSTRZELANE” OBRAZY LEOPOLDA BUCZKOWSKIEGO

    Luiza Nader
    127-151
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/6
  • KRYTYKA MILITARNEGO ROZUMU. LEOPOLD BUCZKOWSKI JAKO ILUSTRATOR

    Paweł Polit
    153-182
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/7
  • KĄT WIDZENIA. LITERATURA I FOTOGRAFIA W TWÓRCZOŚCI LEOPOLDA BUCZKOWSKIEGO

    Marta Bukowiecka
    183-207
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/8
  • ŚWIAT W SZCZEGÓŁACH. "LEOPOLD BUCZKOWSKI. PRZEBŁYSKI HISTORII, PRZELOTNE OBRAZKI". REFLEKSJE NA MARGINESIE KATALOGU POWYSTAWOWEGO. BUCZKOWSKI – WAŃKOWICZ – SCHULZ

    Magdalena Wasąg
    209-233
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/9
  • BUCZKOWSKI BARAŃCZAKA

    Adam Poprawa
    235-248
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/10

PORÓWNANIA I KONTEKSTY

  • OD "COLLECTIO" KU "LECTIO". KOLEKCJA NA GRUNCIE LITERATUROZNAWCZYM

    Magdalena Lachman
    251-285
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/11
  • MIĘDZY EKSPERYMENTEM A DOŚWIADCZENIEM POKOLENIOWYM." PAMIĘTAM" PIOTRA STANKIEWICZA JAKO LITERACKI EKWIWALENT KOLEKCJI

    Aleksandra Barańska, Magdalena Lachman
    287-317
    DOI: https://doi.org/10.26485/PP/2024/79/12
Wyświetl wszystkie wydania